Mittwoch, 7. Januar 2009

G'day!

Ich hoffe äs gaht eu allne guet!
Ich bin etz scho bald ei Wuche da in Perth! D Stadt gfallt mer super... Nur hani sie etz langsam gseh! Darum gahni etz uf Entdeckigstour... :-D
Am Mittwuch, 7.1.09 bini uf Rottnest Island gange! Das isch e chlini Insle, wo mer entweder z Fuess oder mitem Bike underwägs isch! Ich han s Zweite gwählt, das ich chli wiiter chume und chli Fahrtwind han i dere Hitz... Hät super schöni Stränd und isch super schön zum Schnorchle! Zuen äs paar Föteli druf, seit meh als mini Wort! Isch eifach traumhaft gsi!
Heisse tuet die Insle, will det lustigi Tier wohned! Früehner, womer diä entdeckt hät, händ d Lüüt gmeint das seged grosse Ratte... Daher händs diä Insle "Rats nest" tauft... Sind aber i Würklichkeit chlini Büüteltier! Han lustigi Erfahrige gmacht mit dene! Hanis guet gmeint und vo minere Banane abgeh, denn isch mer di eint grad nachgsecklet! ich natürlich dävo, will ich det noni gwüsst han, dass eigentlich gar nüt mached! :-D
Hüt, 8.1.09 hani e wiiteri Tour id Pinnacles gmacht... Das isch e Wüesti mit luuter Steihüüfe, Kalk-Ablagerige vo früehner... Isch wunderschön gsi! Wiiter händ mer uf däre Tour chöne Kangaroos füettere und Koalas streichle! Ganz e speziell neui Erfahrig gsi! Und natürlich Sandboard-Fahre! :-) Motte: Muul zue und abe... :-D

Ja und morn Morge heissts Abschied neh vo Perth.. Reise mitem Zug richtig Süde und denn i 6 Täg langsam wieder uf Perth, will ich am 15. Jan. nach Adelaide zu minere Familie flüüge!

Wünsche allne e gueti Ziit und bis bald!
xx

Keine Kommentare: