Montag, 26. Januar 2009

Mis Dihei

Hallo mini Liebe

Wie gahts eu allne?

Mir gahts super… Han ganz e lässigs dihei und e super Familie!

S Wetter isch au traumhaft… Immer Sunne und schön warm! Momentan aber z heiss! Mir händ hüt 41° und das au di nächste Täg… Am Dunnstig sogar 43°… Das kennt min Körper natürli nöd eso! :)

Aber bin da nöd di einzig, sogar dä Familie isches etz z heiss! Chan bi däne Temperature gar nüt rechts mache, Huus verschlüsse und warte bises chli chüeler wird am Abig! Immerhin e Abchüehlig uf 25-29°…:)

Bin hüt Mittag däzue cho Föteli vo mim neue Dihei z mache… Wird’s grad uf Picasa tue, das ihr alli chönt teilha! Hoffe chan jewiils en Kommentar mache, das ihr wüssed, was was isch! :)

Han au no äs paar Föteli vo dä Gegend…Im Barossa Valley isches mega grüen wäg dä villne Rebe rund ume aber usserhalb ganz dürr und trocke.

Aber d Gegend isch wunderschön! Und dä Wy isch au super! Han scho eimal chöne Wy probiere… Bin i das alles ihgfüehrt worde. :)

Wünsche eu allne ganz e schöni Wuche, schicke eu ganz warmi liebi Grüess i di chalt Schwiiz…

Bis bald!

Miriam

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Liebe Miriam
Schön, dass es dir gut geht. Du scheinst die Zeit sehr zu geniessen. Für mich geht es morgen ab an die Sonne nach Guadeloupe. Ich freue mich sehr. Gruss noch aus kälteren Gefilden. HebderSorg, Estelle