Donnerstag, 16. April 2009

In Fiji

Ich bin guet, mit chli Turbulenze in Nadi, Fiji ahcho! Han dae Tag huet chli verbracht mit am Pool umeliege und uf Nadi gah aes paar Sache go poste, v.a. guenstigs Wasser! Han kei Lust im Hotel 4.- fuer 1,5 Liter z zahle!
Ja und Sydney han ich extrem gnosse! Diae Stadt haet mir nachem erste Morge scho sehr gfalle! Foeteli vo det wird ich morn ufelade! :)
Leider muen ich eu saege, das sich mini Befuerchtige bestaetiget haend und ich da nur sehr schlecht und tuers Internet han! Waenn ich denn mitem Projekt ahgfange, naechst Mittwuch, wird ich fuer die naechste 8 Wuche kei Internet, Telefon und wenig Natelempfang ha! Haend also kei Angst, waenn ihr vo mir nuet meh ghoered!
Hoffe chan denn alli Mails in Vietnam beantworte! :) Wirde mir sehr Mueh gaeh!
Die naechst Wuche wird ich uf e anderi chlini Insle gah und 3 Taeg fuul am Strand umeliege, go schnorchle gah, Fiji und diae Straend gnuesse und lese! :) Hoffe chan denn naechst Wuche diae letschte Foeteli vo daem Trip no ufelade, bevor ihr fuer as Wiili denn nuet meh vo mir ghoered!
So fuer mich isch etz denn Betttime! Wuensche eu ganz e gueti, restlichi Wuche und bis gli! Hebed Sorg!
Miriam usem traumhafte (traeumerische) Fiji

Keine Kommentare: