Mittwoch, 22. April 2009

letschte Biitrag fuer di naechste 8 Wuche!

Melde mich nomal ganz churz! Han mich nacheme Kulturschock sehr guet in Fiji ihglaebt und alli andere 39 kenneglernt! Schient mir ganz e sympatischi und lustigi Truppe z sii! Isch scho ganz e anderi Welt da und das nur 3,5 Flugstunde vo Australie entfernt. Aber waenn mer sich mal ihglaebt haet, isches s Paradies... Gester sind mer bin Schniider gsi zum aes Fiji-Dress schniidere lah, bruched das immer am Sunntig fuer id Chille! Det wo mir hii goend sinds sehr traditionell, daher isch das aes MUSS! Bin scho mega gspannt uf morn, waenn mer das bechoemed... :) Chum zum glaube, s Herstelle mit Stoff chost mich 10 Franke...
Huet sind mer gross uf Shoppingtour gange zum alles ihchaufe, was mir fuer di naechste 8 Wuche bruuched... Jaaa nuet vergaesse, denn det gits KEI Moeglichkeit das z besorge, sind ab vo dae Welt! Daezue ghoert noed s Aesse, das bechoemed mir aber alles drum und drah. Bspw. wie mer dae morgendlich Porridge chan gnuessbar mache (Zimet, Sultanas, Troechneti Fruecht, Confi, Marple Sirup...), ganz vill Sunnecreme, Mosquitospray, Creme gege Mosquitostich, uns und und... Mini Postiliste isch sehr lang gsi! :) Noed eifach das alles z plane... Aber bin zueversichtlich, dasi alles han! :)
Morn Mittag gahts denn los Richtig Faehre und denn 12h Ueberfahrt nach Savusavu. Det werded mir am 6i am Morge ahcho, no di letschte Sache organisiere und denn per Holpperstrass richtig eusere Insle fahre. Wird en lange Tag morn aber freue mich riesig, endlich uf dae Insle z sii, s Laebe gnuesse und ganz vill neui Ihdrueck choene mit z neh. S Highlight werded diae wuechentliche Bsuech im Dorf sii und natuerlich d Tauche! :D
Ich bin immer uf mim Schwiizernatel erreichbar, fuer all wo sich so waend melde! :) Wuerd mich uf s einte oder andere SMS sicher sehr freue... :)
Jetzt wuensch ich eu allne ganz e gueti Ziit und ihr werded i 9 Wuche wieder vo mir ghoere! :)
Miriam

Keine Kommentare: