Freitag, 3. April 2009

Äs Lebenszeiche!

Ich melde mich au wieder emal! Bin i letschter Ziit nöd däzue cho und han mich i Gegende ohni Internet und Natelempfang umetriebe! :)
Bin nach dä Great Ocean Road und 4 Täg Melbourne nach Alice Springs gfloge, woni e 4-tägigi Tour gha han! Sind dä Ayers Rock bi Sunneufgang und -undergang go ahluege, händ d'Olgas besichtiges, sind dur dä Kings Canyon gloffe und händ susch no ganz vill interessanti und schöni Sache gseh! Nebst all dem händ mir e bunt gmischti Gruppe gha! Immer en Witz parat, händ glachet, gueti Gspräch gha und eifach diä Ziit zäme gnosse!
Nachher bini uf Brisbane gfloge, ha en Tag ziit gha zum nach Hervey Bay z cho. Vo det us han ich denn e 2-tägigi Tour uf Fraser Island gha! Das isch di weltgrössti Sandinsle! Sand, Sand und nomal Sand. Pflanze und Tier händ di Insle chöne besidle, aber zum Glück isch sehr vieles no Natur. Kei pflasterti Strasse (Highway isch am Strand, mer fahrt eifach und haltet dä Linksverkehr ih, wohlverstande mit max. 80 km/h...), nur chlini Dörfli und kei Shops usw.
Das hät mich sehr erstuunt, i dä hütige Ziit, wo dä Mensch i alles ihdringt...
Sind d Insle go erkunde, go bade i Süesswassersee und händ zueglueget, wies bime grosse Bus (eusem Bus) än Radwechsel mached! Wohlverstande mir händ em Platte gha; plötzlich äs komisches Gfühl underem Füddli und scho händ mer ghalte! :)
Denn bini wieder miteme Bus zurgg nach Brisbane und han det äs Auto in Empfang gnoh, woni 9 Täg ziit han zum nach Sydney fahre!
Leider spielt s Wetter momentan nöd grad so mit! Gester häts nur 1x gregnet... Isch no schwierig denn öpis z mache, da s meiste verusse isch! Ich han mich denn entschiede go shoppe z gah und Souvenirs für mini Liebste dihei ihzchaufe. Han im Grosse und Ganze s meiste gfunde! :) Hoffe eifach uf chli besserig i dä Wettervorhersag!
I dä nächste und letschte 2 Wuche in Australie han ich no eniges vor mit Tauchsache für d Fiji z chaufe und diä Ziit dete vorzbereite... Wird mir also sicher nöd langwillig werde! :)
Hoffe chan mich nomal melde bevors nächste Abentüür losgaht!
Gnüssed d Föteli und bis bald, hebed eu Sorg!
Eusi Miriam us dä Gold Coast!

Keine Kommentare: