Dienstag, 17. März 2009

S'Reise hät ahgfange!

Am Samstig hät mich d Familie nach Adelaide bracht, wo ich am Namittag s Auto bin go abhole. Isch mer also scho chli schwer gfalle, mich vo ihne z verabschiede... Han doch zwei Mönet det gläbt und e super Ziit gha. Aber sie sind ja nöd us dä Welt... Schriebed immer öpe SMS und im Herbst chömed sie sehrwahrschindli wieder uf Düütschland, wo ich sie denn sicher wird go bsueche.
Han d'Nacht no in Adelaide verbracht bi dä Darianna. Sind fein go z'Nacht esse und händ dä wunderschön, für mich letschte Abig in Adelaide gnosse unds ganz lustig gha.
Am Sunntig bin ich denn ufbroche. Leider hät sie nöd chöne mitcho, doch sie flüügt am Dunnstig nach Melbourne und denn chönd mir diä viert Täg det zäme verbinge! Findi ganz lässig...
Jetzt reisi langsam mitem Auto nach Melbourne. Halte immer chli i Dörfli, luege ume, gah go Sehenswürdigkeite ahluege usw. Diä Täg gönd immer so schnell verbii!
Gester bini in Mt. Gambier gsi. Det häts zwei Kratersee, dä einti isch ganz blau und riesig, isch mega schön gsi zum luege! Rund um diä chli Stadt, chan mer vill Sehenswürdigkeite go ahluege, wo dur vulkanischi Aktivitäte entstande sind.
Am Tag vorher bini dä ganz Morge go Höhle besichtige! I dä einte händs ganz vill Knöche vo Tier gfunde, wo früehner det gläbt händ. Isch vo dä biologische Siite sehr interessant gsi für mich! :)
Ja und uf morn freu ich mich ganz bsunders... D Great Ocean Road staht vor dä Türe... Chans chum erwarte diä Road z fahre und eifach nur z gnüsse! Wirde denn sicher ganz vill Föteli chöne liefere... :)
S Wetter isch nüme ganz so guet, sit ich Adelaide verlah han. Immer bedeckt! Vorgester häts all 5min gregnet und zwüschet hät sich d'Sunne blicke lah, ganz speziell gsi! Hoffe s'Wetter wird morn chli besser... Aber d'Nachrichte säged guets vorrus! :)
Melde mich bald wieder. Hebeds guet!
Liebs Grüessli jetzt us Victoria! :)

Keine Kommentare: